Sunday 30 January 2011

Tanpa di sangka

Tanpa di sangka dan di duga oleh saya. Saya telag di-tag oleh seorang blogger yang dikenali sebagai Emas Putih seorang blogger dari Sabah dan blognya adalah blog versi orang Sabah. Walaupun saya menjumpainya di ruang 'shout box' blogger lain, dan saya terus bertanyanya 'apa itu ukur bahan' iaitu bidang untuk subjek belajarnya yang telah saya lihat di ruang ' Director of 'The True Way' Blog'. Tanpa segan silu dia telah menjawab soalan saya di entrinya, yang menyebabkan saya terharu.

Ok. Baiklah. Entri ini sebenarnya berkenaan mengenai gambar di bawah:

award ini juga menyebabkan saya kena jawab soalannya:

1st:
Nama comel?
figa.

2nd:
Empat Pelakon?
Park Shin Hye- You're Beautiful
Lisa Surihani- AdaMaya
Ha Ji Won- Secret Garden
Jang Geun Suk- You're Beautiful

3rd:
Idola?
Oh! I love all actors and actress in Korean Drama that i already watch it.

4th:
Ucapan?
Saya ucapkan berbanyak terima kasih kepada Emas Putih kerana sudi memberi saya award dari blogger sheera, dan sudi menge-tag saya.

5th:
Tag Award?
1. ema.amirah

*sesiapa yang hendak ditag sila comment di ruang 'Tanpa di sangka', hanya terhad kepada lima orang sahaja! siapa cepat, dia dapat.*


3 comments:

ema.amirah said...

naakkk... saya penah dapat 2 award jea.. :'(( pengakuan tak malu nieh ==''

Emas Putih said...

hahaha.. terharu ka? apa pun.. tQ

Unknown said...

wahwah. congrate's yaww ^_____^