Monday 24 January 2011

24 January 2011

Selamat malam. Hello, guys. Saya post pada waktu malam sebab saya lahir pada waktu malam tepat tengah malam.


Today is my birthday. Happy birthday to me. Figa, awak dah tua. dah terlalu tua. Yeah that right. My age is 17 but saya born pada 1995 and I like it. Sebab tahun lompat? 


Actually, kalau kita setahun lebih muda dari rakan sekelas memang banyak kebaikannya. Sebab 'lu pikir la sendiri' bak kata Nabil Raja Lawak walaupun saya tidak meminati rancangan raja lawak dan saya lebih suka akan rancangan berkisarkan makanan atau pun model sebab ada banyak kebaikannya. Yummy.


Pada tahun ini saya SPM (Sijil Pelajaran Malaysia). Tapi saya tak bersedia lagi. Totally stress, but chill be chill beb. No stress no harmful.(slogan baru). 


By the ways, post ini hanya untuk mengucapkan 'happy birthday to me' atau kalau kita translate atau diterjemahkan kepada bahasa Malaysia bukan bahasa Melayu ye kakak-kakak, makcik-makcik, pakcik-pakcik, adik-adik ialah 'selamat harijadi kepada saya'. 

3 comments:

KB said...

happy birthday

Anonymous said...

anda salah mengeja birthday!

jUliANa^sAlLeh said...

happy birthday!!!